Wednesday 21 October 2015

Program Taat Setia I - Setia Kepada Barat dan Seangkatan.


Menu wajib bila aku pi restoran / kedai makan dan craving for some good western / mexican food / di luar norma makanan orang Melayu. Dan juga pilihan setia aku sepanjang zaman pasai aku suka makan makanan sedap. Tak sedap pun aku makan, tapi sekali tu ja la. Tadak pasai aku  nak ulang.

Jemput telan ayaq lioq sambil mengeji aku dalam hati. Hahahahahhaa.


Italiannies Pasta Pizza & Vino Malaysia


Mushroom soup and freshly baked bread.



Calamari Caesar Salad.



Lasagna a la Ravina.



Chili's Grill & Bar



BBQ Ranch Burger x Beef Bacon Burger x Tripple Dipper x Fajita Chicken Nachos



Monterey Chicken. Sama seperti McChicken di McDonald's, ayam ini dibentuk menjadi sebentuk hati yang kunantikannn engkaulah teman sejaaatiii kasihhhkuuu disetiaaapp hariiikuuu hahahahaha pi cari la lagu apa.



Molten Chocolate Cake. Kalau hampa ni pasangan bercinta, order la cake ni, Waktu nak potong tu buat macam cerita Isteriku Bukan Tukang Masak 'Ayang! Ayang! Ayang! Ayang! Ayang! Ayang!' Bila pasangan hampa panik tanya pasaipa, bagi senyuman paling comey cakap 'I Lava You.' hahahahahahahahah bodo tapi cute.



Tony Roma's Steakhouse Restaurant


Roma's Sampler.


Lamb Ribs & Filet Medallions


Tous Les Jours


Classic Caesar Salad


Lake Club, Presint 8, Putrajaya


Pan Seared Salmon


Dave's Deli



Lasagna. Sebenaqnya hampa kena try mushroom soup dengan Dave's Original ¼ Roast Chicken. Percayalah.


PAUL : French Family Bakery and Patisserie, Singapore


Tartelette Fruits Frais. Huwaaaaaaaaaaaaaa.



Alexis Bistro


The ultimate foodgasm. Pavlova. This is by far the best pavlova I've ever tasted.



Vampire Loft



Hahahahahaha seafood & smoked beef aglio olio memang hampa takkan jumpa kat mana-mana. Tapi akan jadi menu wajib bila dah pemalas nak keluaq dan masak benda berat-berat.



Mi Casa




Homemade lasagna. Setahun sekali ja boleh jumpak pasai tukang buat pemalaih.



3am and I did this alone in the kitchen. Bila kena tunggu turn untuk tengok tv pasai remote melekat kat tangan Papito. Aku melangok tunggu dia habih tengok (tidoq) wrestling. Fries dengan olives, cherry tomatoes, cheese, parsley, chives, salt and pepper. Kenyang sampai pukui 1 tengahari esoknya.


Program Taat Setia ini akan bersambung tanpa mengira bila dan di mana. Harap rancangan ini boleh berterusan sehingga aku dah gemok dan meluat tengok makanan.

Bai!








No comments:

Post a Comment